ING Commercial Banking zahájila v integrovanou reklamní kampaň pro posílení své image. Klientům touto cestou sděluje, že je pro ně kompetentním a důvěryhodným partnerem, který dokáže poskytnout jasné řešení na míru. Kampaň již v loňském roce proběhla v Nizozemsku a zemích Beneluxu a nyní ji bude skupina realizovat v osmi zemích regionu CEE včetně České republiky.
„Naše klienty chceme ujistit, že se při práci s nimi vždy soustředíme na konečný výsledek, na jejich tzv. Bottom line“ přibližuje kampaň Zuzana Smolinsky, manažerka komunikace a PR ING Commercial Banking, a pokračuje: „Tvářemi kampaně jsou vybraní relationship manažeři nebo ředitelé pro korporátní klientelu země, ve které kampaň probíhá, což má podtrhnout jednu z nejdůležitějších myšlenek – klientům stačí kontakt na jedinou osobu a ta ochotně a rychle vyřeší veškeré jejich požadavky. Na základě jejich požadavků pak klientům nabídneme jasné a relevantní řešení. Externí kampaň se objeví zejména v ekonomickém tisku a na internetu, své bannery budeme mít také na letišti. V další vlně chceme oslovit současné a potencionální klienty direct mailingem.“
Externí komunikaci banka navíc podpořila interní kampaní, která zaměstnancům přiblížila záměr prostřednictvím všech dostupných nástrojů interní komunikace. „Po firmě jsme umístili několik bannerů, do kanceláří jsme pověsili plakáty a vytvořili speciální intranetovou stránku, kam jsme umístili například videa o kampani. Zaměstnancům jsme rozdali podložky pod myš s vizuálem a také tematické bloky,“ dodává Zuzana Smolinsky.
-red-