Společnost IBM představila nový software, který má pomoci firmám výrazně zlepšit způsob, jímž komunikují se svými zákazníky prostřednictvím internetu a mobilních zařízení. Software je vybaven analytickými nástroji, programem pro sociální sítě i obchodními funkcemi, které umožňují firmám vytvářet dynamické a interaktivní internetové prezentace, jež umožní lepší zacílení na zákazníky a zvyšování loajality ke značce.
Softwarové portfolio IBM Customer Experience Suite je vhodné pro vytvoření dynamické webové prezentace pro spotřebitele. Ta by měla být přehledná, interaktivní a personalizovaná, přičemž ji bude možné spravovat jak prostřednictvím tradiční webové stránky, tak prostřednictvím mobilního zařízení.
IBM Customer Experience obsahuje analytické nástroje, funkce pro sociální sítě, nástroj pro správu webového obsahu, dále pak portál, mashupy a mobilní funkce umožňující organizacím zvyšovat svou schopnost přilákat a udržet si zákazníky, tvořit cílenou reklamu a marketing a zvyšovat celkovou loajalitu zákazníků. Nový software umožňuje firmám vytvářet například vysoce personalizované formy interakce díky analýze a následným přizpůsobením na preference, chování a nákupní zvyklosti uživatelů, ovšem stejně tak se dokáže orientovat podle použitého přístroje, místa, na němž se dotyčný uživatel nachází a též podle pocitů návštěvníků.
Vedle toho IBM Customer Experience Suite umožňuje lépe chápat a ovlivňovat návštěvníky prostřednictvím jedinečné, na míru šité uživatelské zkušenosti, kdy jsou využity blogy, chatovací fóra, videa i mobilní funkce. Podporuje konverzace s uživateli i mezi nimi prostřednictvím online komunit a umožňuje majitelům firem řídit tvorbu a dodávání obsahu, bohaté mediální prezentace, spouštění kampaní nebo realizaci průzkumů mezi zákazníky za použití několika kanálů.
IBM bude k řešení poskytovat i své konzultační služby, zejména při vyhodnocování, rozvoji a využívání nových webových možností. Poradci IBMi (IBM Interactive) budou spolupracovat s klienty na instalaci Customer Experience Suite tak, aby byla zajištěna lepší diferenciace, vyšší příjmy, produktivita, efektivita a snížení nákladů prostřednictvím optimalizovaného uživatelského zážitku.
-red-