Česká internetová společnost Retail Info představila nový portál Slevopolis.cz, založený na principu komunitního nakupování. Ten spočívá v tom, že provozovatel webu společně s partnery nabídne každý den alespoň jednu časově omezenou službu či zboží za zvýhodněné ceny. Pokud se najde předem stanovený počet zájemců, získávají slevu na prezentované zboží všichni zúčastnění.
Slevopolis.cz využívá konceptu hromadného nakupování, který slaví velký úspěch na západ od našich hranic. Každý den se na portálu objeví jedna zvýhodněná nabídka se slevou až 80 % na služby nebo zboží. Sleva se aktivuje pouze tehdy, když se pro nákup rozhodne určitý počet zákazníků v daném čase. K co nejrychlejšímu dosažení tohoto počtu mohou lidé nabídku jednoduše sdílet a doporučit svým přátelům přes Facebook, email a další internetové sítě. Zákazníci při online objednávce získají kupóny, na něž po aktivaci uplatňují slevy. Platba probíhá jednoduše převodem na bankovní účet, platební kartou nebo internetovým systémem PayPal. Slevopolis.cz také nabídne bonus v podobě možnosti dárkového balení kupónů a jejich zaslání poštou. V případě, že si zájemce zboží již objednal a zaplatil, ale nesešel se předem stanovený minimální počet zákazníků, Slevopolis garantuje okamžité vrácení peněz. Výhodou celého systému je i to, že při prvním nákupu probíhá registrace uživatele automaticky.
„Od portálu Slevopolis.cz očekáváme během krátké doby raketový vzestup návštěvnosti. Během několika měsíců chceme předstihnout početnou konkurenci na českém trhu. Předpokládáme totiž, že náš nový projekt zaujme i statisíce uživatelů našich webů AkcniCeny.cz, Monitor.cz nebo Foxter.cz, které se zaměřují na vyhledávání zboží za co nejvýhodnější ceny,“ uvádí k nové službě Jan Brokeš, projektový manažer Retail Info. „Slevopolis.cz je zároveň příležitostí pro poskytovatele služeb a zboží, kteří se chtějí tímto způsobem zviditelnit a nalákat zástupy nových zákazníků. Zaměříme se přitom zejména na společnosti, které mají prodejny a provozovny ve více městech,“ dodává Brokeš.
-red-