Společnost HyperMedia, a.s. ohlásila významnou akvizici a rozšíření portfolia svých inzertních serverů o dva nové portály HyperSlevy.cz a HyperZboží.cz. Tímto rozšířením portfolia internetových medií výrazně posiluje svoji pozici na českém internetovém trhu.
„Tato významná akvizice byla připravována několik měsíců a díky jejímu úspěšnému uzavření se společnosti HyperMedia, a.s. podařilo úspěšně rozšířit své portfolio inzertních medií. Výrazným přínosem aktuální akvizice je získání dvou značek, které díky označení „Hyper“ vhodně zapadají do celkové strategie společnosti“, uvádí Petr Beneš výkonný ředitel společnosti HyperMedia, a.s.
HyperZboží.cz je portálem, který sdružuje nabídku více než 6.000 internetových obchodů a jejich počet se každým dnem zvyšuje. Portál HyperZbozi.cz umožňuje k dnešnímu dni srovnávat cenové nabídky více než 18 milionů kusů zboží od elektroniky, počítačového vybavení přes hudební nosiče až po automobily a motocykly. Dle posledních statistik google analytics je měsíční návštěvnost portálu více než 470 000 uživatelů a řadí se tím mezi TOP „internetové srovnávače cen zboží“.
Druhý z dvojice nově získaných portálů HyperSlevy.cz je významný zejména z pohledu stále více populárních služeb hromadného nakupování. „V současné chvíli se připravuje redesign obou portálů HyperZbozi.cz a HyperSlevy.cz a rozšíření funkcí tak, aby se oba projekty maximálním způsobem začlenily do celkového portfolia HyperMedia“, doplňuje Petr Beneš.
Akvizice dvou nových portálů je významným krokem společnosti HyperMedia, a.s., kterým došlo k výraznému rozšíření o projekty chybějící v současném portfoliu. Současná celková měsíční návštěvnost všech portálů v portfoliu HyperMedia, a.s. je dle měření NetMonitor více než 1,3 mil. unikátních návštěvníků. Díky akvizici lze očekávat její výrazné navýšení a upevnění pozice jedněch z nejnavštěvovanějších portálů v ČR.
-red-