Obchod

Skupina NWT mění logo, grafický design i název

Nový grafický design a logo představila skupina NWT. Jedná se o součást širšího programu, který zahrnuje mimo jiné přechod na holdingovou strukturu a změnu právní formy.

Základní motiv nového loga a zelená barva, která v nové grafice převládá, symbolizuje obnovitelné zdroje energie, na které připadá největší část obratu skupiny NWT. Energetické vlny nad logem znázorňují expanzi rozvoj. Nový korporátní design vytvořila reklamní agentura KOICHI, která zvítězila v uzavřeném výběrovém řízení, jehož se zúčastnily dvě desítky zájemců – agentur i nezávislých grafiků.

Internetový obchodní dům www.patro.cz, který je součástí skupiny NWT (nově holding NWT a.s.), bude nadále využívat dosavadní logo a charakteristickou kombinaci zelené a černé barvy. Funkce a sortiment tohoto virtuálního nákupního střediska byly v posledních měsících výrazně rozšířeny a na podzim letošního roku bude zahájeno několik nových projektů.

-red-

Čtěte také

  1. Moderátor/ka živého vysílání – studio ve Zlíně | až 35 000 Kč
    Zlín | 29000 - 35000 Kč/měsíc
  2. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
  3. Referent/ka vendor marketingu
    Mukařov | 43000 - 45000 Kč za měsíc
  4. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  5. Produktový koordinátor s AJ
    Okres Tábor
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!