Webová prezentace grantového programu Nadace Vodafone prošla výrazným redesignem. Způsob řešení navrhla agentura Lemonade, kompletní realizaci zajistila internetová agentura FG Forrest, a.s.
Změna pojetí celého projektu, propojení neziskovek s profesionály a potřeba více interaktivní komunikace v prostředí webu byla hlavním důvodem redesignu stávajících stránek. Základní grafický návrh je shodným prvkem celé kampaně Rok jinak.
Web postavený na informacích o projektu je přesvědčivě doplněn blogy, videem a fotografiemi projektů z let minulých i těch současně probíhajících. Vítězové projektu se na obsahu webu sami podílejí takřka z terénu, čímž dostává každá informace mnohem větší váhu.
Běžný uživatel má z celého webu jasnou představu o tom, že nic není nemožné a jakákoliv prospěšná myšlenka může dojít naplnění a najít svůj smysl v reálném světě.
Jednoduchou a přístupnou administraci webu zajišťuje redakční systém Edee, který umožní rychle aktualizovat informace v uživatelsky přívětivém prostředí.
-red-