Eaton Elektrotechnika s.r.o., významný výrobce a distributor elektrotechnického zařízení patřící do skupiny Eaton Corporation, zadal výzkumný projekt na téma efektivity sponzoringu jako jednoho z klíčových nástrojů externí komunikace.
V souvislosti s přechodem pod nového vlastníka věnovala společnost velkou pozornost sponzoringu hokejového klubu HC Eaton Pardubice. To, že zvolená korporátní komunikace je efektivní, si společnost ověřila firemním marketingovým výzkumem, který pro ni v květnu 2010 realizovala výzkumná agentura STEM/MARK.
Od září 2009 nabízí ve firemních barvách modré a bílé společnost Eaton široký sortiment produktů pro domácí instalace, průmyslové aplikace, technologie budov a distribuci energie. „Aby se produkty původní značky Moeller ze dne na den nestaly pod novým logem no name, investovala firma mnoho finančních prostředků nejen do inzertní kampaně, ale i do sponzoringu,“ uvádí Dušan Pirich, Country Sales Manager Eaton Česká republika. „Pro rozhodnutí, zda budeme v těchto aktivitách i nadále pokračovat, jsou výsledky realizovaného výzkumu rozhodující,“ doplňuje Pirich.
Ve zprávě z výzkumu konstatuje projektový manager Petr Pojer ze společnosti STEM/MARK: „Společnost Eaton zná jako generálního partnera hokejového klubu HC Eaton Pardubice 14 % populace České republiky, což po ročním působení ve sponzoringu pod hlavičkou Eaton je bezesporu úspěch. Zásadní rozdíl ve srovnání s běžnou populací je v případě elektrotechnického sektoru, kde je Eaton spojován se sponzoringem pardubického hokeje dokonce v 84 % (tj. 6 krát více).“
Průzkum přinesl též zjištění, že více než tři čtvrtiny populace si správně spojuje společnost Eaton s oborem elektrotechniky. Společnost se nyní plánuje zaměřit na propojení značky Eaton s oborem elektrotechniky – výrobou elektrokomponentů, kde společnost působí.
-red-