Reklama

Prodejům nealko piva Fríí horké dny svědčí

Od okamžiku, kdy Heineken Česká republika uvedl na trh novou samostatnou značku nealkoholického piva nazvanou Fríí, uplynuly necelé dva měsíce. Díky přízni zákazníků, skvělému počasí, promočním a sponzorským aktivitám se Heineken může za toto období pochlubit meziročním nárůstem prodejů svých nealkoholických piv o 73%. Značka Fríí nahradila v portfoliu Heinekenu piva Starobrno Fríí a Zlatopramen Nealko, z jejich receptur a úspěchů však vychází. Heineken Česká republika na trh dodává také nealkoholické pivo Zlatý Bažant.

Na letošní léto si nealkoholické pivo Fríí, nováček v tomto stále se rozvíjejícím segmentu pivního trhu, připravilo řadu promočních aktivit. Jednou z nich je soutěž o vstupenky na závody srpnové Moto GP, které se budou konat na brněnském Masarykově okruhu „Lidé mohou vstupenky získat při nákupu limitované série multipacku. Celkem se hraje o 600 lístků na závody konané od 13. do 15. srpna,“ upřesňuje Daniela Klančíková, brand manažerka značky Fríí.

Pro tuto akci byla vyrobena speciální série čítající celkem 30 tisíc multipacků a každý z nich obsahuje 10 půllitrových lahví nealkopiva Fríí. Součástí každého balení je i malý dárek – aroma visačka s logem Fríí, a ve vybraných najdou spotřebitelé i vstupenky na srpnové závody Moto GP. Spotřebitelskou soutěž doprovází vizuál propagující spolupráci značky Fríí a Automotodrom Brno. Tváří celé kampaně je úspěšný motocyklový závodník Karel Abraham.

Značka Fríí je od letošního roku partnerem podniků Moto GP na brněnském autodromu, a to na tři roky. Právě propojení svébytné značky nealkoholického piva se sportem považuje Daniela Klančíková za správný směr v oblasti sponzoringu sportu a kultury producenty alkoholických nápojů. „Navazujeme tak na naše dlouhodobé aktivity propagující zodpovědnou konzumaci alkoholu, jako jsou například projekty Rozpoznej příznaky! či zatím naše nejnovější kampaň Pijte s Mírou!,“ dodává Daniela Klančíková. Propojení s motoristickým sportem není ojedinělou aktivitou, letos v červnu byla značka Fríí partnerem českého kola Světového poháru v plážovém volejbalu a podporuje například bikera Richarda Gasperottiho.

Nealkoholický nápoj Fríí je výrazně podobný klasickému pivu – barvou, chutí i bohatou pěnou. Na český trh novou značku uvedla společnost Heineken letos v květnu jako samostatný produkt, který nemá svoji alkoholickou variantu.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!