Před dvěma lety vyhlásil SPAR s úspěchem boj rostoucím životním nákladům. V roce 2008 začal na českém trhu nabízet základní potraviny a zboží pro každodenní potřebu za mimořádně příznivé ceny při zachování kvality pod privátní značkou S-BUDGET. Původní sortiment čítající 45 výrobků se již záhy stal černým koněm: dnes značka S-BUDGET zahrnuje kolem dvou set produktů.
Výrobky značky S-BUDGET jsou cenově výrazně výhodnější než srovnatelné značkové zboží. Je tomu tak, protože skupina SPAR Rakousko, která distribuuje zboží S-BUDGET do České republiky, Rakouska, Itálie, Slovinska, Maďarska a Chorvatska, nakupuje zboží najednou ve velkém množství. „Díky velkému odbytu je i při výrazně nižší prodejní ceně garantována záruka kvality. Například nově zavedené ovocné jogurty S-BUDGET s příchutí jahod, borůvek, třešní a vanilky vyrábí mlékárna Alpenmilch Salzburg,“ říká Martin Ditmar, jednatel společnosti SPAR ČOS.
Paleta produktů S-BUDGET už zahrnuje více než 200 artiklů – od běžných produktů, jako jsou mléčné výrobky či toustový chléb, až po moučníky, jako například tradiční české buchty. Co do množství tvoří nejpočetnější skupinu zboží značky S-BUDGET chlazené zboží, kde je značka zastoupena přibližně třiceti produkty. Více než čtvrtinu sortimentu představují hluboce zmrazené výrobky, nápoje a základní potraviny. Bestsellerem je stále energetický nápoj S-BUDGET, který za sebou nechal i tradiční značku Red Bull.
K dvouletým oslavám (2 roky/200 výrobků) je připravena speciální marketingová kampaň, jejíž hlavním motivem jsou dvě plechovky S-BUDGET Energy drinku v podobě svíček. Hlavní oslavy startují 21. 7. 2010 a na tento týden je připraven speciální tematický narozeninový leták. Zákazníkům bude k dispozici také speciální S-BUDGET leták s kompletním přehledem celého sortimentu. Specialitou léta bude S-BUDGET kuchařka s jednoduchými a levnými recepty s výrobky S-BUDGET v tištěné verzi i na internetu.
-red-