Kosmetická společnost Oriflame, která nedávno oslavila 20 let působení na českém trhu, se rozhodla pro posílení své korporátní komunikace v českých médiích. Do výběrového řízení byly pozvány čtyři PR agentury, z nichž švédského výrobce kosmetiky nejvíce zaujala PR klinika. Jejím prvním úkolem bylo přivítání zakladatele značky Oriflame, Jonase af Jochnicka, a to u příležitosti oslav 20. výročí Oriflame v České republice.
„PR klinika pro nás připravila životaschopný PR projekt a následně nás přesvědčila i dosaženými výstupy v médiích a odbornou péčí,“ řekl k tomu Miroslav Kopřiva, Generální ředitel ORIFLAME CZECH REPUBLIC spol. s r.o.
Oriflame se v České republice dosud soustředil nejvíce na ATL a PR komunikaci svých produktů a profilaci svých zástupců. Pro posílení korporátní komunikace se rozhodl na základě dlouhodobé strategie pro podporu značky kvalitní švédské kosmetiky v České republice.
Do finálového kola postoupila kromě PR kliniky také trojice významných českých PR agentur. „Při výběru agentury jsme kladli důraz především na předchozí reference agentury, kreativní přístup k public relations a zároveň schopnost vytvořit strategii korporátního public relations,“ uvedla Zuzana Staňková, PR manažerka ORIFLAME CZECH REPUBLIC spol. s r.o.
-red-