Časopis COT business, který vydává společnost C.O.T. media, získal Cenu ministra pro místní rozvoj za nejlepší odborné médium v oblasti cestovního ruchu ČR. Stalo se tak v pátek 18. června ve Špindlerově Mlýně v rámci Gala Awards Česká republika. Během tohoto slavnostního ceremoniálu byly oceněny nejvýznamnější turistické počiny, projekty a osobnosti cestovního ruchu České republiky v letech 1993 – 2010.
Cenu ministra pro místní rozvoj přišli převzít z rukou Rostislava Vondrušky vydavatelka Eva Frindtová a Petr Manuel Ulrych, šéfredaktor časopisu COT business. „Ocenění našeho časopisu COT business jako nejlepšího odborného média v cestovním ruchu si opravdu vážíme. Je to pro nás dalším důkazem správného zaměření magazínu a současně impulsem pro další práci, jejímž cílem je přinášet profesionálům v cestovním ruchu hodnotné a aktuální informace.“ řekl při převzetí ocenění Petr Manuel Ulrych.
V minulosti získal časopis COT business také ocenění od zahraničního zastoupení agentury CzechTourism v Německu Nejlepší partner roku 2009 v kategorii České odborné médium v oblasti cestovního ruchu. Kvalita titulu byla stvrzena i v soutěži Zlatý středník, kterou pořádá PR klub – měsíčník v ní opakovaně získal certifikát profesionální úrovně.
COT business informuje o aktualitách a nových trendech ze všech segmentů cestovního ruchu. Věnuje se nejen příjezdovému, výjezdovému a domácímu cestovnímu ruchu, ale také HORECA sektoru, kongresovému cestovnímu ruchu, lázeňství, dopravě či golfové turistice. Mapuje legislativní změny, věnuje se rozvoji regionů a měst. Přináší pohledy a názory odborníků z řad podnikatelů, státní správy i z akademické půdy. Vychází 11x ročně v nákladu 6 500 výtisků a jeho náklad je na rozdíl od většiny periodik v cestovním ruchu ověřován auditem v ABC.
-red-