Portálová jednička na českém internetu Seznam.cz ohlásila výsledky tendru na kreativní agenturu.
Pro první kolo tendru bylo osloveno 10 agentur. Agentury ve 2 kole měly připravit kreativní koncepty komunikace založené na cílovém posunu vnímání značky. Při hodnocení, ve kterém rozhodovala kreativita, fit to the brief, cena, team a flexibilita, došlo k remíze mezi McCann Erickson a Mather Communications. Vznikla tedy nadstavba 2. kola, kde měly tyto dvě agentury na základě feedbacku prostor pro zlepšování a obhajování svých návrhů. Po finálních diskuzích byl nakonec vybrán vítěz. Agentura McCann Erickson obhájila svou pozici dvorní agentury pro Seznam.cz, a to s předpokladem spolupráce do konce roku 2012.
„Dokázali vyvrátit dojem, že se agentura po několikaleté spolupráci nedokáže odpoutat od historie. Naopak využili znalosti klienta a jejich koncept a kreativní řešení má v našich očích potenciál doručit cílovou změnu vnímání Seznam.cz brandu. Trefili se do našeho zadání v souladu s naší náturou a představami, co a jak budeme komunikovat. Všem agenturám z 2 kola náleží velký dík za odvedenou práci a zejména Mather Communications zanechala velice pozitivní dojem,“ komentuje výsledky tendru Martin Šámal, Brand manager senior Seznam.cz
-red-