Společnost Discovery Communications již pětadvacet let vyrábí přelomové a inspirativní pořady, které pobavily a poučily miliony zvídavých diváků po celé zeměkouli.
„Discovery Channel je nejrozšířenější placený kanál na světě a disponuje portfoliem programů v každé evropské zemi. To svědčí o naší síle, kvalitě našich pořadů a klientsky orientovaném přístupu k rozvíjení nových iniciativ s našimi partnery,“ uvedla Katarzyna Kieli, SVP, General Manager Discovery Networks Central Europe.
„Discovery působí v České republice již 13 let a velmi nám záleží na tom, abychom si zachovali podnikatelského ducha. Investujeme do pochopení našeho publika a u našich zaměstnanců podporujeme inovaci, což nám umožňuje neustále rozvíjet naše značky, koncepty kanálů a rozšiřovat naši distribuci.“
Společnost Discovery každoročně investuje stovky milionů dolarů do obsahu, aby naplnila misi našeho zakladatele Johna Hendrickse z roku 1985: „vycházet vstříc zvídavým divákům“. Od Iceberg Alley, vůbec prvního pořadu vysílaného na Discovery Channel, po kultovní Sharks Week (který je nyní tak populární, že se na kanálu Animal Planet proměnil v Sharks Month) nebo po seriály zaměřené na některé z největších vědeckých objevů a historických nálezů století. Discovery nadále vyrábí průkopnické a strhující pořady a rozšiřuje pro své klienty možnosti, jak sledovat své oblíbené pořady.
„Od ostatních stanic se lišíme hlavně svou inovativností a už od svého vzniku Discovery dodává přelomový obsah pro každou platformu,“ řekla Katarzyna Kieli, SVP, General Manager Discovery Networks Central Europe. „Společnost Discovery Communications je v mediální branži jedinečná. Jsme televizní průkopníci. Discovery v posledních pětadvaceti letech postupně razila cestu digitálnímu vysílání, vysokému rozlišení a nyní trojrozměrnému obrazu, vzdělávala i bavila, a my to v tom hodláme pokračovat dalších pětadvacet let.“
-red-