Obchod

GIC Dubai 2010: nejnovější trendy, technologie a inovace v oblasti POP

Světová asociace GIC (Global In-Store Communication) zaujímá již více jak 40 let významné místo ve světě in-store komunikace. Jejím posláním je sdílet informace a zkušenosti o nových projektech a trendech tohoto oboru v celosvětovém měřítku.

Jednou z klíčových událostí asociace je týdenní mezinárodní konference spojená se setkáním všech členských společností, která je každým rokem pořádána v některé ze členských zemí GIC. Mezinárodní konference svým zaměřením reaguje na globální potřeby trhu in-store komunikace. Program akce zahrnuje prezentace nových návrhů i konečných POP realizací jednotlivých členů, výměnu kreativních a technických řešení a diskuzi o možnostech jejich využití ostatními členy na dalších trzích.

Letos na jaře se organizace této významné události úspěšně zhostila společnost Merlun Group z Libanonu. Ředitel společnosti a zároveň prezident letošní konference pan Joe Sahyoun přivítal v Crown Plaza Festival City v Dubaji zástupce z 16 zemí světa. Během čtyřdenní pracovní konference od 5. do 9. dubna byly detailně prezentovány nejúspěšnější projekty jednotlivých členů za uplynulý rok, stejně tak nejnovější trendy, technologie a inovace v oblasti POP.

Každá z přítomných společností přiblížila aktuální ekonomickou situaci ve své zemi a informovala své zahraniční kolegy o událostech a úspěších, kterých bylo v poslední době dosaženo v různých sférách života jejich země. V druhé části prezentace každý ze zástupců detailně seznámil přítomné s nejzdařilejšími POP projekty za poslední rok a podělil se tak s ostatními o nové nápady, technické i designové novinky ze své produkce.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!