Novou, intenzivní kampaň značky PRIMALEX tvoří celkem 47 barevných celostran. Na nich se opakuje čtveřice nápaditých vizuálů inspirovaných zdánlivě běžnými věcmi kolem nás, jako jsou sladkosti, klubíčka provázků nebo světla na taneční párty či zádumčivá podvečerní obloha. Každý z vizuálů oslovuje jinou cílovou skupinu a je navržen na míru časopisu, ve kterém se objeví. Plán zahrnuje nejdůležitější tištěné tituly, které český mediální trh nabízí.
Inzeráty v časopisech a magazínech doplní bannery na portálech Seznam.cz a Idnes.cz. První inzeráty se objeví již v těchto dnech, kampaň bude probíhat až do začátku července.
PRIMALEX je, díky více než třem stovkám kolorovacích center v České republice a třem velmi úspěšným řadám obarvených emulzí, leaderem v oblasti barevného řešení interiérů. „Uvědomujeme si, že mnoho našich zákazníků má s výběrem kombinací odstínů pro interiér malé, případně nebo ne zcela dobré, zkušenosti, říká Petr Kavalír, Brand Manager značky PRIMALEX a pokračuje: „Proto jim nabízíme inspiraci s barvami v té nejpříjemnější podobě – v podobě vizuálů, kterými se mohou nechat zlákat, a konkrétním tipem, jak si mohou sami vyzkoušet kombinování barev.“ Každý inzerát totiž ukazuje barevné řešení interiéru pomocí nového programu s názvem COLORDESIGNER, který je nově umístěn i na firemních stránkách.
-red-