Centrum FotoŠkoda, poskytovatel komplexních fotografických služeb a kvalitní foto techniky, se rozhodlo zaměřit na koncepční public relations. Vítězem výběrového řízení se stala komunikační agentura PR klinika, s níž Centrum FotoŠkoda zahájil spolupráci již v květnu 2010.
Odborník na vše co souvisí se světem objektivů, kamer, kompaktů, zážitků i zrcadlovek se chystá nabídnout svůj profesní přehled a odborné zázemí českým médiím. Public relations tak doplní inzertní, OOH a CSR části celoroční kampaně Centra FotoŠkoda.
„Od spolupráce s agenturou očekáváme mimo jiné strategický posun směrem k méně odborným titulům, ale také představení všech možností, které v dnešní době technika nabízí,“ říká Miroslav Janda, marketingový manažer Centra FotoŠkoda. „Stěžejní linkou PR kampaně bude povědomí o našich službách, jejich pestrosti a odborném zázemí, které takto pod jednou střechou nemá v ČR obdoby,“ dodává Miroslav Janda.
-red-