Obchod

Prvních 200 hodinek ukazuje další rozvoj obchodu Vltava.cz

Internetový obchod Vltava.cz (www.vltava.cz) úspěšně zrealizoval předvánoční prodej hodinek (http://hodinky.vltava.cz). Během prvních pěti týdnů provozu se prodalo 200 kusů hodinek; byl tak definován další směr rozvoje největšího internetového obchodu u nás.

„Neustále hledáme nové obchodní příležitosti a hodinky se nám zdály jako potenciálně dobře prodejné zboží pomocí Internetu. Předvánoční období bylo navíc ideálním časem pro uvedení podobné aktivity na trh.“, uvedl Pavel Knapp, výkonný ředitel firmy InternetShops, a.s., která obchod Vltava.cz provozuje. „První výsledky nového oddělení – 200 prodaných hodinek, obrat 240 000 Kč – ukazují, že jsme zvolili správně.“

Vzhledem k úspěšnému předvánočnímu experimentu, který zajímavě rozšířil tradiční sortiment internetového obchodu Vltava.cz, se firma InternetShops, a.s., rozhodla prodeji hodinek do budoucna intenzivně věnovat. Leona Sedláková, obchodní ředitelka firmy, k plánům pro nejbližší období dodává: „Jsme v jednání s dalšími dodavateli v oboru hodinek, abychom během prvních týdnů nového roku výrazně rozšířili výběr tohoto zboží a uspokojili tak každého zákazníka.“

Internetový obchod Vltava.cz (www.vltava.cz) je významný český internetový obchod s knihami, hudbou a filmy na DVD a videu, nově také s hodinkami. Vltava.cz registruje více než 106 000 unikátních zákazníků – z toho pohledu je Vltava.cz pravděpodobně největším internetovým obchodem zaměřeným na koncového zákazníka v České republice. Měsíčně je realizováno více než 6 000 objednávek, roční obrat obchodu činí 54 mil. Kč. Snahou Vltavy.cz je neustále rozšiřovat sortiment zboží a hledat nové vydavatele a obchodní partnery.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!