Knihy

Internetový marketing – prosaďte se na webu a sociálních sítích

Marketing na Internetu vyžaduje připravené lidi! Marketérům už nestačí pouze znalosti marketingu. Musejí mít povědomí o technických aspektech, aby věděli, jak nejlépe tento marketing provádět.

Zkušený lektor a vyučující vám vysvětlí všechny technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Kniha je tak vhodná nejenom pro všechny tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty.

Dozvíte se mimo jiné:
– Jak marketing na Internetu funguje
– Jak provádět optimalizaci webů pro vyhledávače (SEO)
– Jak tvořit text orientovaný na zákazníka (copywriting)
– Jak budovat zpětné odkazy
– Jak na inzeráty a reklamní kampaně v PPC systémech
– Jak na podporu prodeje v e-shopu a ve vztahu B2B
– Jak se prosadit na sociálních sítích
– Jak na virální marketing a e-mailing

Praktické ukázky zahrnují tyto technologie a služby: Seznam Sklik, Google Adwords, AdFox, ETARGET, Google Analytics, Facebook, YouTube, Twitter, Lidé.cz, SEO, RSS a další.

O autorovi:
Viktor Janouch je konzultant a lektor v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Vyučuje na Univerzitě Pardubice a pořádá otevřené i firemní semináře a kurzy. Věnuje se také řízení projektů, optimalizaci a copywritingu. Jako autor má na svém kontě řadu odborných článků a knihu Internet marketing.

Kniha vyšla v nakladatelství Computer Press

Internetový marketing
Viktor Janouch
formát: 167 mm x 225 mm, 304 stran čb
ISBN: 978-80-251-2795-7 EAN: 9788025127957

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!