GfK rozšiřuje svou digitální strategii, a to investicí do společnosti SirValUse Consulting, která je přední poradenskou společností v oblasti uživatelské zkušenosti, a do společnosti nurago, jednoho z nejinovativnějších světových dodavatelů technologií pro výzkum v oblasti digitálních značek, médií a použitelnosti.
Společnost SirValUse Consulting byla založena v květnu 2000 a dnes je největší poradenskou společností v oblasti uživatelské zkušenosti a použitelnosti. SirValUse zkoumá a optimalizuje praktickou použitelnost, užitnou hodnotu a design internetových stránek, softwaru, spotřební elektroniky, mobilních aplikací, mobilních přístrojů a průmyslových výrobních technologií. Společnost nurago, která stále patří mezi mladé společnosti, je dnes jedním z předních dodavatelů technologií pro výzkum digitálních značek, médií a použitelnosti.
Získáním 40% podílu ve společnostech SirValUse Consulting a nurago, ke kterému došlo 4. května 2010, společnost GfK investovala do jednoho z nepokročilejších odvětví výzkumu trhu. Společnosti SirValUse Consulting a nurago zaměstnávají dohromady cca 120 zaměstnanců v Hamburku, Hannoveru, Berlíně, Mnichově, Londýně a Pekingu. V roce 2009 celkový obrat těchto dvou společností dosáhl přibližně 6,5 mil. euro. Mezi jejich klienty patří řada mezinárodních společností ze sektoru služeb, maloobchodu a průmyslu, včetně společností jako je Google, Deutsche Telekom, OTTO, eBay, LG a Samsung.
-red-