Obchod

Zásadní změnu produktového portfolia Krušovic reprezentuje především nová Desítka

V rámci kompletního vylepšení produktového portfolia uvádí v těchto dnech pivovar Krušovice na trh novou desítku. Milovníci pěnivého moku ocení především její vyšší stupňovitost, která, což není na českém pivním trhu běžné, přesahuje deset stupňů (10,20). K přípravě desítky si pivovar přizval bývalého sládka Václava Klouba a o její chuti se radil s těmi, pro které je pivo určeno – se zákazníky a konzumenty. Pivovar přistoupil ke kvalitativním změnám i u dalších druhů piv ve své nabídce, Mušketýra a Ležáku. V Krušovicích také připravili nový třináctistupňový speciál nazvaný Staročeský Malvaz.

Jedním z důvodů rozsáhlých změn byl záměr vrátit se zpět k chuti, kterou Krušovice prosluly před více než dvaceti lety . „Krušovické pivo bývalo vyhlášené pro svou plnou nahořklou chuť, příjemnou vůni i sytou barvu. Novou desítkou chceme vyjít vstříc preferencím a poptávce konzumentů, kteří se v průzkumech jednoznačně vyjádřili pro pořádnou poctivou desítku, která má vynikající pitelnost a plnost.,“ uvedl Jiří Daněk, obchodní ředitel společnosti Heineken, která nyní pivovar Krušovice vlastní.

Cestu k nové desítce naznačili pivovaru sami zákazníci – hostinští, štamgasti i obyčejní milovníci pěnivého moku. Z kvantitativních i kvalitativních spotřebitelských výzkumů a ze stovek rozhovorů, které se týkaly především vnímání značky, kvality a produktu jasně vyplynulo jakou desítku zákazníci a hostinští vyhledávají.

Zárukou poctivého piva připravovaného podle tradičních receptur je bývalý ředitel pivovaru a sládek Václav Kloub, kterého pivovar nyní přizval také ke spolupráci na nové Desítce. „Pan Kloub si pamatoval základní chuťové vlastnosti a technologický postup z dob největší slávy pivovaru, jinak ale pivo vznikalo týmovou prací. Zkušební várky jsme dávali ochutnávat zaměstnancům i odborné veřejnosti a postupně tak došli až k výsledné podobě nové Desítky,“ přiblížil Tomáš Kosmák, současný vrchní sládek krušovického pivovaru. Václav Kloub doplňuje: „ S bývalým německým majitelem pivovaru jsem se kdysi rozešel ve zlém, nabídka spolupráce od nového vedení byla pro mě příjemným zadostiučiněním a bez váhání jsem ji přijal. S Tomášem Kosmákem a celým týmem je velmi příjemné spolupracovat.“

Na rozdíl od dřívějšího postupu se sládci rozhodli snížit stupeň prokvašení, aby v nové desítce zůstalo více neprokvašeného extraktu. Dominantní hořkost a tělo piva tak dosahují ideální rovnováhy. Zásadní změnou je i stupňovitost nové Desítky, která má nyní 10,20. Stupňovitost pivovar zvýšil i u piva Mušketýr, drobné změny doznala také výroba Ležáku.

Nová Desítka je v prodeji od 1. května 2010 v obchodních řetězcích Tesco, Interspar , Kaufland a na dalších obchodních místech ve vratných lahvích 0,5 l a ve speciálním promomultipacku s dárkovou sklenicí, následovat bude standardní nápojový karton a půllitrová plechovka. Kromě obchodních řetězců je Desítka distribuována i do restauračních zařízení v KEG sudech 50 l.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!