Obchod

ŠkoFIN vychází vstříc svým zákazníkům novou komunikační strategií

Finanční společnost ŠkoFIN se rozhodla změnit svou stávající komunikační strategii a více se zaměřit na cílené předávání informací různým skupinám zákazníků. Od dnešního dne je novým partnerem v oblasti public relations agentura PR Attack, která zvítězila ve dvoukolovém výběrovém řízení.

ŠkoFIN se chce, ve spolupráci s komunikační agenturou PR Attack, ještě více orientovat na navazování dialogu se svými stávajícími i potenciálními zákazníky a poskytovat jim širší spektrum informací, potřebných pro výběr optimálního finančního produktu. V nové komunikační strategii bude kladen důraz na segmentované a adresné oslovení zájemců o nákup automobilů, atraktivní a srozumitelné formy sdělení a dále na využití efektivních forem online PR.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!