Webová stránka projektu Skupiny ČEZ je na světě. Podílely se na ní rovnou dvě úspěšné české internetové agentury – Mather Advertures a FG Forrest.
Agentury si rozdělily svá pole působnosti. Větší část – koncept, hravou kreativu a flash obstaralo Mather Advertures. Technická HTML podpora pak byla na FG Forrest. „Vytvořili jsme moderní webovou prezentaci podtrženou čistým designem a flashovými detaily,“ říká Eva Drbohlavová, Account Director Mather Advertures k nové stránce. „Návštěvník najde všechny informace přehledně na jednom místě,“ dodává Drbohlavová.
Příznivci „ekologických“ inteligentních sítí se mohou nejen vzdělat k tématu, ale například i stáhnout vkusné tapety do svého iPhonu. Náplní webu jsou informace o zavádění inteligentních technologií neboli SmartGrids v distribučních sítích Skupiny ČEZ.
„Společnost ČEZ vyhlásila nové směřování na rozvoj moderních technologií, elektromobilitu, decentralizaci výroby a podporu vědy a výzkumu. Aby tyto nové inteligentní technologie mohly fungovat společně v jedné síti, je potřeba rozvíjet tak zvané Smart Grids – energetické sítě budoucnosti. Nový web popisuje jejich možnosti i výhody pro naše zákazníky. Dále informuje o projektu Smart Region – ve městě Vrchlabí chceme všechny nové technologie testovat společně, včetně dobíjecích stanic pro elektromobily,“ doplňuje Martin Pavlíček, tiskový mluvčí Skupiny ČEZ.
-red-