Česká spořitelna se rozhodla posílit svou pozici na trhu a pro zlepšení své konkurenční výhody zvolila nasazení produktu SAS Marketing Optimization. Efektivní řízení kampaní pomocí nově zavedeného produktu již v České spořitelně úspěšně probíhá. Nástroje SAS pro řízení kampaní představují špičku na trhu obchodních analytických nástrojů v podobě software a služeb.
Předchozí úspěch s produktem SAS Marketing Automation, který České spořitelně přinesl 38% nárůst v oblasti rentabilních kampaní a 20% úsporu času, rozhodl o volbě dalšího nástroje – SAS Marketing Optimization pro optimalizaci stávajících marketingových kampaní a zvýšení příjmu při zachování současné úrovně jak oslovených klientů, tak realizovaných kampaní. Banka předpokládá, že nárůst příjmu z kampaní, v důsledku zavedení produktu SAS Marketing Optimization, bude během prvního roku v rozmezí 15 až 50 %.
„Nyní jsme schopni pečlivě spočítat a zvolit správný přístup ke každému zákazníkovi. Provádíme již reálný odklon od tradiční snahy hledat cílové skupiny pro nabízený produkt, ve prospěch opačné metody, kdy první je klient a pro něho hledáme nejvhodnější přístup či komunikaci“ vysvětluje Michal Seifert, ředitel Přímého marketingu České spořitelny. „Samozřejmě, že je tato koncepce obtížnější a náročnější z hlediska technického procesu a organizace. Jsem však přesvědčen, že s produktem SAS Marketing Optimization tohoto cíle dosáhneme,“ dodává Seifert.
Produkt SAS Marketing Optimization umožňuje společnostem jako je Česká spořitelna maximalizovat ekonomické výstupy využitím komunikace s každým jednotlivým zákazníkem v jeho plném rozsahu. Toto řešení umožňuje zvýšit ROI marketingové kampaně stanovením nejlepších nabídek pro jednotlivé zákazníky a využívá analytické nástroje pro hodnocení důsledků obchodních omezení, jako například kapacity kanálu a strategií týkajících se kontaktů se zákazníkem.
Česká spořitelna je velmi výrazným inovátorem v oblasti direct-marketingových aktivit, je prvním zákazníkem v ČR, který produkt SAS® Marketing Optimization zavádí do praxe,“ říká Petr Šlajchrt, obchodní ředitel společnosti SAS. „Díky výborně nastavené strategii a použití našich nástrojů může efektivně komunikovat na cílové zákazníky, zvýšit úroveň odezvy, zlepšit efektivitu kanálu a v neposlední řadě výrazně snížit náklady. SAS Marketing Optimization umožňuje plánovat, stanovovat priority a optimalizovat komunikaci za účelem maximalizace zisku.“
-red-