Po obrovském úspěchu DVD s filmem This is it! o Michaelu Jacksonovi se Tesco rozhodlo zaměřit se více na tento segment a přinášet svým zákazníkům pravidelně atraktivní filmové novinky na DVD a Blu Ray nosičích. To vše vždy za exkluzivní cenu. Jde o novou dílčí prodejní strategii, kterou chce společnost oslovit široký záběr zákazníků, kteří vyhledávají dnes velmi populární levné filmové tituly na DVD, vycházející v edicích vydavatelství tištěných periodik. Tito zákazníci jsou totiž podle průzkumu Tesco ochotni si připlatit za čerstvou novinku a bohatší obsah nosiče.
Dalším novým titulem, který se Tesco rozhodlo připravit pro své zákazníky je DVD s filmem Avatar, veleúspěšným trhákem loňské filmové sezóny. Ten vyšel také na Blu Ray. DVD je k dostání za exkluzivní zaváděcí cenu 299 Kč. Speciální akce má přesvědčit zákazníky ke koupi originální verze oblíbeného snímku. Stejně jako v případě This is it! očekává Tesco i tentokrát rekordní prodeje. „Avatar je opravdový fenomén, který zasáhl celý svět a plnil sály kin i v České republice. Očekáváme, že i poptávka po DVD bude zcela rekordní, stejně jako tomu bylo v případě dokumentu o Michaelu Jacksonovi. Tohoto filmu se na DVD prodalo trojnásobně více, než je běžný prodejní průměr,“ říká Adam Dury, obchodní ředitel oddělení nepotravinového zboží Tesco.
-red-