Od 1. května 2010 má filmová stanice MGM Channel zcela nový vizuální styl s prvky Hollywoodu. Nový design působí atraktivnějším a modernějším dojmem. I přes chystané změny stanice neopustí svoji dosavadní klasickou eleganci a tradiční klíčové rysy.
Vedle zbrusu nového, atraktivního designu alá Hollywood zavádí MGM Channel také nový, propracovaný systém menu, který dále umocní divácký zážitek a rozšíří důležitou složku komunikace kanálu s předplatiteli. Nový systém umožní lepší přehled o programové nabídce.
„Cílem těchto změn je umožnit celkový rozvoj stanice, rozšířit divácký záběr a oslovit mladší publikum, aniž bychom ztratili zájem cílové skupiny ve věku 39 – 49 let. Změny pozitivně ovlivní i partnery stanice MGM, kteří se pohybují na trhu placených TV služeb.“ uvedl Václav Mozer, Senior Marketing & PR manager Chello Central Europe. Nový design budou mít také lokalizované webové stránky MGM Channel.
-red-