Krize naučila české firmy, jak si vytvářet reklamu zadarmo a přitahovat tak stále více potencionálních zákazníků. Veškeré kouzlo těchto jednoduchých marketingových počtů spočívá v sociálních sítích. Konkrétně Facebook je tahounem proměn ve struktuře shánění zakázek.
Firmy se snaží dostávat se k lidem všemi možnými komunikačními kanály a zdá se, že sociální síť Facebook se stala tím pravým. Právě tuto možnost využila také komunikační a public relations agentura Commservis.com.
„Stránku agentury jsme na sociální síti Facebook založili loni v říjnu, ale opravdu starat jsme se o ni začali v posledních dvou měsících. A dneska už můžu říct, že díky této propagaci jsme od začátku roku získali už čtyři velké zakázky,“ uvedl ředitel agentury Commservis.com Tomáš Zdechovský, podle něhož se zájem o stránku den ode dne zvyšuje.
Také další firmy vycítily příležitost sociální sítě, kde se mohou propagovat zdarma. Z tuzemských operátorů se těší velkému zájmu stránka Vodafone. Tuto stránku podporuje skoro deset tisíc fanoušků, kteří nejen zjišťují nové informace o firmě, ale také mohou reagovat svými příspěvky nebo fotografiemi. Společnostem se tak dostává zpětné vazby.
„Naše firma se dá přes Facebook zacílit přesně na lidi, které daná problematika zajímá, rádi se k ní vyjádří nebo mohou zajímavé informace sdílet se svými přáteli. To je způsob, který mi je blízký a sám ho preferuji,“ uzavřel Zdechovský.
-red-