Reklama

Nová kampaň pro Českou pojišťovnu

Česká pojišťovna zahájila letošní komunikační kampaň televizním spotem, který ve spolupráci s režisérem Tomášem Mašínem vytvořila společnost Mather Communications.

Nový TV spot je kombinací záběrů skutečné bouračky a trikových úprav, díky kterým jsou obě nabouraná auta zpětným chodem opět opravena skutečně nečekaně rychle. Tato reklamní nadsázka poukazuje na hlavní sdělení České pojišťovny svým klientům, kterým je rychlost vyřizování pojistných událostí.

-red-

Čtěte také

  1. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  2. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  3. Star asistent/ka,promoter/ka,hostesing, luxusní auto. společnost
    Praha
  4. Asistent/ka marketingu
    Mukařov | 32000 - 34000 Kč za měsíc
  5. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!

Warning: simplexml_load_file(http://35636.w36.wedos.ws/feed/): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 503 Service Unavailable in /data/web/virtuals/38101/virtual/www/wp-content/themes/marketingove-noviny/sidebar.php on line 104

Warning: simplexml_load_file(): I/O warning : failed to load external entity "http://35636.w36.wedos.ws/feed/" in /data/web/virtuals/38101/virtual/www/wp-content/themes/marketingove-noviny/sidebar.php on line 104