Firmy stále častěji sází na netradiční formáty, které jsou pro jejich cílové skupiny něčím výjimečné. Hodně se proto očekává od letošního vídeňského veletrhu Alles für den Gast, kde česká společnost INOVUS a. s. představí celosvětovou novinku, která budí ve světě reklamy nezvyklý rozruch.
Firma totiž vyvinula speciální obal na použité sáčky porcovaného čaje, který je možné využít i jako reklamní nosič. Díky tomu se zadavatelům reklamy nabízí možnost netradičního oslovení cílových skupin, která navíc podporuje trend společenské odpovědnosti, protože obal je stoprocentně recyklovatelný. O produkt se už nyní zajímá několik společností z České republiky i zahraničí.
„Naším produktem reagujeme na poptávku firem, které již dlouhou dobu požadují nástroje přímého marketingu, které budou zároveň funkční,“ vysvětluje zástupce společnosti Inovus Radek Hrdlička. Produkt s názvem Teaback toto kritérium splňuje a proto je pro zadavatele reklamy tolik atraktivní. Šálek čaje totiž člověk pije v průměru 17 minut a to je i doba, po kterou je s ním možné komunikovat pomocí speciálního nepropustného sáčku, do kterého je vylouhovaný čaj ukládán. „Naše zákazníky produkt zaujal a velmi oceňují i posun v kultuře pití čaje, kterou Teaback do restaurace přinesl,“ potvrzuje majitel vídeňské restaurace Entler Schlüsselgasse společně s vlastníkem hotelu Havel z Rychnova nad Kněžnou, kde je produkt testován.
-red-