Média

Absurdita roku mezi finalisty SABRE Awards

Kampaň Absurdita roku agentury Bison & Rose se probojovala mezi finalisty kategorie Product of the Year prestižní světové soutěže public relations SABRE Awards 2009. Jde o úspěch ve zcela nové kategorii projektů, do které byly zařazeny aktivity samotných agentur. Umístění Absurdity roku v pětici nejlepších prací kategorie potvrzuje přínos kampaně v oblasti snižování administrativní zátěže pro české podnikatele.

V rámci SABRE Awards 2009 vyhlásili pořadatelé mimo jiné novou kategorii Product of the year, která se zaměřila na schopnosti a nadání agentur přinášet nové vlastní produkty, služby či nápady. Hned v prvním ročníku se agentura Bison & Rose, která na SABRE Awards bodovala třikrát v posledních třech letech, dostala opět na tzv. shortlist. Ve všech kategoriích SABRE Awards letos soutěžilo téměř 2000 přihlášek z 28 zemí a podle pořadatelů šlo o nejkvalitnější ročník v historii soutěže.

Absurdita roku má pomoci přitáhnout pozornost médií k problematice podnikatelů a rozšiřovat prostor, který média tomuto segmentu věnují. Hledání nesmyslných byrokratických nařízení vychází z přímé zkušenosti podnikatelů oslovených výzkumem. Smyslem je také angažovat se v nápravě případných omezení. Kampaň „Absurdita roku“ působí jako komunikační podpora soutěží „Firma roku“ a „Živnostník roku“.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!