Panasonic připravil marketingovou podporu pro novou modelovou řadu plazmových televizorů, která právě přichází na český trh. Tzv. „rocket launch“ pokryje všechny klíčové komunikační kanály. Cílem kampaně je představit nové plazmové televizory řady G20 s integrovanou nabídkou internetových služeb a možností telefonování zdarma.
Televizní spoty odvysílají TV Nova, Nova Sport, TV Prima a vybrané kabelové televize. Tištěná inzerce je zaměřena na média s vysokým zásahem tzn. především deníky. Online se společnost Panasonic zaměřila hlavně na sportovní fanoušky. Podrobné informace o ceně a místě prodeje nových modelů se objeví v letácích obchodních partnerů, na jejichž prodejnách byly též nainstalovány podlahové grafiky a další POS materiály.
Celá kampaň komunikuje především dokonale ostrý 600Hz obraz s více jak 2 miliony nezávisle svítících bodů a rychlou odezvou – tedy vlastnosti, které vyhovují především milovníkům akčních filmů, sportovních utkání a her. Ostatním nabízí exkluzivní možnost sledovat online pořady TV Nova přímo z jejího archivu, realizovat videohovory nebo pouze telefonovat zdarma prostřednictvím aplikace Skype a využívat další služby přes internet.
-red-