Novou reklamní kampaň „Nakupujte ve velkém stylu“ spustilo v těchto dnech první pražské outletové centrum Fashion Arena. Pozvání obsažené v mottu kampaně zcela koresponduje se skutečností – v prostorách Fashion Arena Outlet Center v Praze – Štěrboholích najdou zákazníci více než 60 značkových obchodů a celoročně si mohou být jisti, že za nakoupené zboží vydají o 30 až 70 % méně ve srovnání s klasickými obchody. Nový vizuální styl komunikace outletového centra Fashion Arena pochází z dílny reklamní agentury Fabrika a v kampani budou využita zejména outdoorová média a rádia.
„Od otevření Fashion Areny v listopadu 2007 se naše reklamní kampaně snažily především vysvětlit samotnou podstatu nabídky našeho outletového centra – tj. výhodu garantovaných 30 až 70% slev na značkové zboží. Bylo to nutné, protože jen malá část spotřebitelů měla zkušenost s outletovým nakupováním z jiných center, a tím, že různí drobní obchodníci zneužívají pojem „outlet“, nebyl občas postoj k outletu právě pozitivní,“ vysvětlila dosavadní styl prezentace Iva Janovská, marketingová manažerka Fashion Areny.
Více než dvouleté úspěšné fungování FAOC však umožnilo posunout se v komunikaci dále. „Nakupování v outletovém centru je především o umění dobře a výhodně nakupovat. Kvalitní outletové centrum k tomu dává příležitost tím, že nabízí pestrou škálu obchodů žádaného zboží a oblíbených značek, a garantuje, že je nákup vždy výhodný, v případě Fashion Areny se jedná o ceny vždy minimálně o 30 % nižší než v běžných obchodech. V současnosti máme otevřeno více než 60 značkových obchodů a na podzim přibude dalších 36. Naši nabídku hodnotí zákazníci velmi pozitivně, a proto si můžeme dovolit tvrdit „Nakupujte ve velkém stylu“. Ti kdo nás navštívili, to vědí, potenciálním zákazníkům možná dáme novou kampaní impuls k tomu, aby si nakupování u nás vyzkoušeli,“ dodala Iva Janovská.
-red-