Společnost Mather Communications, patřící do komunikační skupiny Mather, připravila reklamní kampaň pro Občanské sdružení Anabell, které pomáhá osobám s poruchami příjmu potravy. Cílem kampaně je upozornit veřejnost na telefonickou krizovou pomoc, Linku Anabell, a vyzvat veřejnost k podpoře Anabell. Na telefonickou linku se mohou obrátit především dívky s mentální bulimií nebo anorexií, případně lidé z jejich okolí.
Tisková kampaň se sloganem „Pomozte nám, potřebují zachránit samy před sebou“ se objevila během března a dubna v denním tisku a časopisech věnujících se životnímu stylu.
Inzerát pro Občanské sdružení Anabell vytvořil tým Mather Communications. Autorem kreativního řešení je Jiří Langpaul. „Tiskový inzerát využívá alarmující fotografie mladé dívky v nelichotivé pozici typické pro poruchy příjmu potravy. Ruka v ústech zároveň symbolizuje pistoli jako prostředek vlastní záhuby. Doprovodné texty v několika krátkých větách shrnují závažnost problému anorexie a bulimie mezi dívkami,“ přibližuje kampaň pro Anabell Jiří Langpaul, kreativní ředitel Mather Communications.
-red-