Známá česká kosmetická společnost Ryor, a.s. spustila ve spolupráci s konzultační firmou 4marketing, s.r.o, nový unikátní projekt. Tento projekt má za cíl zapojit, jak zákaznice společnosti Ryor, tak všechny mladé ženy do redesignu kosmetických produktů Ryor.
Zákaznice mohou na speciální stránce www.mujryor.cz do konce května 2010 vybírat ze čtyř grafických stylů obalů výrobků Ryor, mohou hodnotit návrhy i samotné výrobky a také uvádět postřehy, náměty a své zkušenosti jak s výrobky Ryor, tak se samotnou kosmetickou společností. Všechny informace získané v tomto online výzkumu společnost využije nejen pro vylepšení svých výrobků, ale také celkové komunikace se svými zákaznicemi.
Celý online výzkum je sice částečně podpořen v printu, rádiu a reklamou na serverech pro ženy, ale využívá hlavně sociálních sítí Facebook i Twitter, které rychle generují větší počty respondentek ve výzkumu. Tím se získá nejen větší výzkumný vzorek, a tedy relevantnější data, ale také více různých názorů a námětů pro další činnost kosmetické společnosti. Tento projekt názorně ukazuje, že marketing vytvářený zákazníky je schopen inovačním způsobem nahradit jak klasické výzkumné metody, tak reklamní kampaně.
-red-