Časopis Computer, nejstarší původní český počítačový časopis, má nové logo. Předchozí sloužilo 16 let, a tak byl čas je inovovat. Computer dostál i v tomto roli průkopníka na tuzemském mediálním trhu a při tvorbě nového loga požádal o pomoc své čtenáře. Z desítek návrhů vybrala porota složená z grafiků a zástupců vydavatelství CPress Media návrh Miloše Moravčíka ze slovenských Piešťan. Autor loga získá designový notebook Packard Bell.
„Velká účast v soutěži nás nepřekvapila, spíše mile potěšila. Byla pro nás dalším dokladem toho, co dávno víme – že pro naše čtenáře je Computer srdeční záležitostí,“ usmívá se spokojeně Pavel Nygrýn, šéfredaktor časopisu Computer, a dodává: „Výměna loga není samoúčelná – je součástí širších změn. V loňském roce jsme upravili layout časopisu, letos v zimě spustili nový, na českém trhu zcela jedinečný engine přikládaného DVD. Předchozí dvě změny se u čtenářů setkaly s velkou a pozitivní odezvou. Věříme – a první ohlasy tomu nasvědčují –, že stejně kladně bude přijato také modernizované logo.“
„Předchozí logo bylo ve službách Computeru šestnáct let a sloužilo mu více než dobře,“ říká Michal Politzer, ředitel médií vydavatelství CPress Media, a pokračuje: „Časopis Computer od samého začátku pomáhal rozjíždět českou počítačovou žurnalistiku a s ní také počítačové znalosti u širší veřejnosti. A že to dělal a dělá dobře, dokládá v prvním případě řada časopiseckých epigonů a v druhém statisíce úspěšných IT specialistů i pokročilých počítačových uživatelů, které Computer vychoval.“
-red-