Obchod

Uzavřena registrace 10. ročníku Volba spotřebitelů

Společnost Atoz Event uzavřela registraci jubilejního 10. ročníku marketingového programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2010. Letos se bude ucházet o ocenění 80 výrobků / výrobkových řad ve 27 kategoriích. Sponzorem tohoto ročníku je společnost Speed Press Plus, a. s., přední dodavatel 3D reklamy na českém trhu.

V únoru zasedla pod vedením pana Gilles Bérouarda, výkonného ředitele agentury Euro RSCG Prague, odborná porota, jejímž úkolem bylo posoudit míru inovací přihlášených výrobků a jejich oprávnění usilovat o ocenění Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2010. Snažila se přitom vžít do role zákazníka, který s výrobkem přichází do styku v místě prodeje, kde jej nemá možnost vyzkoušet či ochutnat. Porotci hodnotili dojem, který na ně výrobek dělá, jeho složení, obal, design, přidanou hodnotu a jeho celkové postavení v rámci konkrétní produktové kategorie.

Po uzavření registrace začal v březnu probíhat průzkum na reprezentativním vzorku respondentů, na jehož základě byly zvoleny vítězné výrobky v jednotlivých kategoriích. Ty budou oceněny na slavnostní ceremonii koncem dubna.

„Navzdory důsledkům pokračující ekonomické situace byl letošní ročník stejně silný jako ročníky předešlé. Letos porota opět udělila dvě ceny pro největší inovace ročníku 2010 – jednu pro výrobek z potravinářské a druhou z nepotravinářské oblasti. Jména výrobků jsou tajná až do ceremonie, na které budou oceněny,“ uvádí Radka Reichelová, projektová manažerka programu. „Společnosti především oceňují možnost získání roční licence na logo Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka, které je udělováno pouze jednomu výrobku nebo řadě v dané kategorii. Logo je silným marketingovým nástrojem a funguje jako akcelerátor tržeb, prodlužuje životnost výrobku a může usnadnit jednání o zalistování u obchodníků.“

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!