Agenturní síť Proximity Worldwide spolu s BBDO dále rozvíjí iniciativu Digital Lab, která je například základem pro vznik konference Digital Natives, která se konala v režii Proximity Prague i v Česku. Nově byla spuštěna stránka, na níž návštěvníci naleznou blog s úvahami a novinkami z digitálního marketingu, videorozhovory, studie ke stažení nebo možnost objednat si pravidelný newsletter.
„Návštěvníkům nabídneme denně nové příspěvky od našich plánovačů a digitálních specialistů z celého světa. Každý týden pak chceme přinést nový rozhovor na téma digitálního marketingu, ob týden distribuujeme náš newsletter a každý měsíc vzniká nová studie,“ shrnuje objem aktivit Simon Bond z managementu sítě Proximity Worldwide, který za iniciativou stojí a osobně se v New Yorku a jinde po světě stará o její rozvoj. „V rámci Digital Labu jsme se spojili také s renomovanou ekonomickou fakultou The Wharton School of the University of Pennsylvania a společností Google,“ dodává s tím, že Digital Lab bude součástí nového digitálního „think tanku“.
Digital Lab je iniciativou sítí Proximity a BBDO Worldwide, která si klade za cíl edukaci a rozvoj v oblasti digitálního marketingu. Vedle zmíněné Wharton School a společnosti Google se do dlouhodobého projektu zapojila celá řada dalších společností včetně Omnicom Media Group, Electronic Arts, Smart Fusion nebo Mobile Behavior.
-red-