Od března mají čeští motoristé možnost sbírat sklenice Ferrari z limitované edice, dostupné na čerpacích stanicích společnosti Shell Czech Republic a.s. a oslavující společné úspěchy Ferrari a Shellu ve formuli 1.
Na oslavu společných úspěchů v průběhu více než šedesátileté spolupráce s Ferrari nabízí Shell na svých čerpacích stanicích zákazníkům v období od 1. března 2010 do 2. května 2010 možnost sbírat sklenice Ferrari z unikátní kolekce. Každá ze šesti jedinečných sklenic připomíná rok, ve kterém Ferrari vyhrálo Mistrovství světa vozů formule 1.
Šanci pořídit si jednu sklenici dle vlastní volby mají motoristé, kteří v období trvání kampaně natankují jednorázově minimálně 25 l diferencovaných paliv řady Shell V-Power (tj. Shell V-Power, V-Power Racing nebo V-Power Diesel) nebo zakoupí 1 l oleje Shell Helix Plus či Shell Helix Ultra, a to za 20 Kč. V případě natankování alespoň 25 l standardních paliv Shell mohou zákazníci čerpacích stanic získat vybranou sklenici za 50 Kč. Sklenice lze na čerpacích stanicích Shell zakoupit i ve volném prodeji.
„Nabídkou jedinečné série sklenic Ferrari dostupných na čerpacích stanicích Shell chceme oslavit úspěchy, jichž se nám podařilo dosáhnout v rámci našeho dlouholetého technického partnerství,“ řekl Dušan Nedorost, ředitel provozu čerpacích stanic společnosti Shell v České republice. „Kampaň zahajujeme krátce před prvním závodem letošního šampionátu formule 1 a my věříme, že naše vzájemná technická spolupráce v oblasti vývoje paliv a maziv ponese i v letošním roce své ovoce.“
Probíhající kampaň bude po dobu jejího trvání podpořená POS materiály na čerpacích stanicích. Zákazníci se o nabídce sklenic z limitované edice dále dozvědí přímo od obsluhujícího personálu, z rozhlasových a televizních spotů nebo z bannerů na online serverech. Za realizací a propagací kampaně stojí agentury pracující pro společnost Shell: Proximity, JWT, MediaCom Praha a AMI Communications.
-red-