Reklama

METRO posiluje distribuční síť v pražské metropoli

Deník METRO rozšířil v Praze distribuční síť prostřednictvím speciálních zelených boxů umístěných na reklamních lavičkách společnosti AD-NET.

„Cílem spolupráce se společností AD-NET je zajištění distribuce METRA v oblastech, kam nezasahuje páteřní distribuční síť deníku, tedy pražská podzemní dráha,“ uvedl Aleš Pýcha, marketingový ředitel vydavatelství METRO Česká republika a.s.

Jedná se o pilotní projekt zaměřený na zvýšení dostupnosti deníku METRO obyvatelům jednotlivých městských částí metropole.

„ V první fázi jsme se zaměřili na pražská sídliště v Modřanech, kde bude instalováno celkem patnáct boxů na lavičkách u klíčových uzlů MHD,“ doplnil Aleš Pýcha.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!