Reklama

METRO posiluje distribuční síť v pražské metropoli

Deník METRO rozšířil v Praze distribuční síť prostřednictvím speciálních zelených boxů umístěných na reklamních lavičkách společnosti AD-NET.

„Cílem spolupráce se společností AD-NET je zajištění distribuce METRA v oblastech, kam nezasahuje páteřní distribuční síť deníku, tedy pražská podzemní dráha,“ uvedl Aleš Pýcha, marketingový ředitel vydavatelství METRO Česká republika a.s.

Jedná se o pilotní projekt zaměřený na zvýšení dostupnosti deníku METRO obyvatelům jednotlivých městských částí metropole.

„ V první fázi jsme se zaměřili na pražská sídliště v Modřanech, kde bude instalováno celkem patnáct boxů na lavičkách u klíčových uzlů MHD,“ doplnil Aleš Pýcha.

-red-

Čtěte také

  1. Hledáme Produktového specialistu – spotřební elektronika
    Praha | 45000 - 80000 Kč za měsíc
  2. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  3. Star asistent/ka,promoter/ka,hostesing, luxusní auto. společnost
    Praha
  4. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  5. Návrhář Nábytku
    Mníšek pod Brdy | 40000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!