Konference Retail in Detail/Efficient Promotions, která se bude konat 31.3.2010 v novém pražském konferenčním centru U Hájků, jasně potvrzuje, že otázka efektivních promocí patří v kontextu stávající recese maloobchodního trhu k těm nejžhavějším. Toto téma přilákalo 2 týdny před akcí již stovku účastníků a aspiruje tak na to, stát se vůbec nejatraktivnějším v 10 leté historii těchto specializovaných konferencí.
Enormní zájem o konferenci Retail in Detail projevují ve vyvážené míře reprezentanti obchodu i výroby, a to jak z mezinárodních, tak i domácích nezávislých společností. Mezi registrovanými jsou například účastníci zastupující firmy Ahold, Budějovický Budvar, CBA CZ, Foldr Maloobchodní síť, GSK, Globus, Heineken, Karlovarské minerální vody, MAKRO Cash & Carry, Perfetti Van Melle, Pribina, Procter & Gamble, Procházka Maso-uzeniny, Red Bull, SCA, S. C. Johnson, Sconto Nábytek, Spar, SSL, Yoplait, Vitana či Zedníček a v neposlední řadě četní zástupci českých a slovenských spotřebních družstev.
Velmi potěšitelný je zájem širokého spektra účastníků z hlediska jejich pozice ve firmě. Řada společností se rozhodla vyslat svůj top management (generální ředitele, jednatele, šéfy prodeje a marketingu). Ostatní jsou zastoupeni odborníky z key account managementu, trade marketingu, category managementu, nákupu či brand marketingu, nechybí však ani vrcholový zástupce interního auditu. Potvrzuje se tak, že cesty k efektivnějším promocím (či spíše únik z promoční pasti…) trápí ve stávajícím těžkém období doslova každého.
-red-