Služby

Novera modré číslo ze zahraničí

Celonárodní telekomunikační operátor GTS Novera od března výrazně rozšířil svou unikátní službu Novera modré číslo ze zahraničí. Služba, která byla doposud dostupná pouze ze tří středoevropských zemí, je nově rozšířena do celkem 39 států Evropy i celého světa. Služba je určena společnostem, které chtějí svým současným i potenciálním zákazníkům v zahraničí nabídnout za zvýhodněnou sazbu volání na informace o svých službách nebo například usnadnit styk se svým zákaznickým servisem. Náklady na telefonický hovor se dělí mezi zákazníka, který platí sazbu stejnou nebo nižší, než je poplatek za místní volání, a volaného – tedy firmu, která si službu Novera modré číslo ze zahraničí zřídila.

„Firmy s mezinárodní působností chtějí svým zákazníkům nabídnout co nejjednodušší kontakt napříč různými zeměmi a světadíly. Se službou modrého čísla ze zahraničí jsme proto přišli již v roce 2007 jako první z velkých telekomunikačních operátorů u nás. Nejdříve jsme zákazníkům umožnili volání ze Slovenska, Maďarska a Polska, a nyní jsme zprovoznili desítky dalších destinací. Do budoucna počítáme s dalším rozšiřováním dostupnosti této služby,“ říká Pavel Brabenec, ředitel divize produktů a projektového řízení společnosti GTS Novera. „Takto zásadním rozšířením služby Novera modré číslo ze zahraničí potvrzujeme naše výsadní postavení na trhu hlasových služeb s přidanou hodnotou, které je dané i nejširším spektrem služeb tzv. barevných čísel.“

Služba Novera modré číslo ze zahraničí je určena firmám, které se chtějí jednoduchým, efektivním a účinným způsobem dostat co nejblíže svým zahraničním klientům. Mohou tak například poskytovat informace o svých produktech, zajišťovat prodej či servis nebo telefonní číslo využít pro hlášení poruch. Volající z pevných sítí zaplatí sazbu stejnou nebo nižší, než je poplatek za místní volání. Při volání z mobilních sítí je sazba zpravidla blízká ceně za volání do pevných sítí. Druhá část nákladů na volání je účtována firmě, kterou zákazník kontaktuje. Díky tomu, že se volající podílí na poplatku za hovor, patří tato služba k nejefektivnějším. Dochází totiž ke snížení nákladů na straně společnosti i zákazníka a přitom je naprosto omezen počet zlomyslných volání, což šetří prostředky firmy. Ve všech destinacích je služba dostupná jak z pevných, tak i z mobilních sítí.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!