ICT

IBM SPSS predictive analytics pomáhá bankám zlepšit vztahy se zákazníky

Světové banky využívají IBM SPSS predictive analytics software ke snížení rizika a růstu jejich podnikání prostřednictvím cílenějších direct marketingových kampaní a kampaní zaměřených na udržení zákazníků.

V návaznosti na implementaci softwaru IBM SPSS predictive analytics došlo k významnému zlepšení efektivnosti marketingových kampaní a celkové výkonnosti podniku. Banka First Tennessee například zvýšila návratnost investic v cross-sell kampaních o 600% během šesti měsíců a nizozemská Rabobank Nederland, která má své pobočky ve 43 zemích, byla schopna snížit dobu na uzavření smlouvy o 20% tím, že správně zacílila klienty v cross-sellingových i up-sellingových aktivitách.

„Jednou z největších výzev v bankovním sektoru je schopnost oslovit správného klienta ve správný okamžik. Všechny úspěšné kampaně závisí na přesném a načasovaném cílení, jež přináší nepřekonatelné nabídky potencionálním zákazníkům a udržuje nízké náklady. Většina bank již přišla na to, že zaujmout cílového klienta není vůbec jednoduché a direct marketing aplikovaný na celou databázi kontaktů je mnohem nákladnější než očekávané výnosy z marketingové kampaně,“ říká Jan Řehák, ředitel společnosti SPSS CR.

Zvýšením direct marketingového úsilí s použitím predictive analytics společnosti SPSS, an IBM Company, k zacílení na správné zákazníky ve správný čas prostřednictvím správného komunikačního kanálu, jsou banky schopné zlepšit úroveň spokojenosti, zvýšit povědomí o značce a získat ty klienty, kteří s největší pravděpodobností odpoví a stanou se výnosnými klienty.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!