Pořadatel tradičního českého veletrhu reklamních služeb, jehož ročník se uskuteční už po sedmnácté, představuje dvě novinky veletrhu.
Soutěž roku v polepu aut
Hlavními partnery soutěže se na historicky prvním ročníku stávají společnosti: Geodis Brno, HSW Signall, Multiexpo a společnost Spandex. Soutěž je situovaná na místo Levého křídla Průmyslového Paláce. Soutěž si dává za cíl praktické ukázky v polepu aut, kvality použitých materiálů, jejich funkčností a odolnosti. Soutěž je určena pro všechny návštěvníky veletrhu Reklama, Polygraf, je atraktivní a přinese trochu adrenalinu do činnosti, která je vysoce specializovaná. Záměrem soutěže je zatraktivnit tuto činnost pro širší odbornou veřejnost, ukázat její profesionalitu a obtížnost, vyzvednout zručnost jednotlivých odborných zaměstnanců pracujících v této oblasti a ukázat na možnosti a kvalitu materiálů.
Druhá novinka: Reklamní technologie a výtvarné umění – soužití v nových souvislostech
Ve dnech od 23. – 25. března na veletrhu REKLAMA, POLYGRAF uskuteční novinka letošního veletrhu s podtitulkem reklamní technologie a výtvarné umění – soužití v nových souvislostech. Jedná se o představení řady výtvarných fotografických a uměleckých děl vytištěných na moderních digitálních tiskových strojích. Kromě jiných zajímavostí můžete vidět KODEX GIGAS – ĎÁBLOVOU BIBLI. Jedná se o unikátní práci od firmy Grapo, která vytiskla přesnou kopii původního originálu. Jak rozměrem, tak i vahou a přesností je nepoznatelná od originálu. Vněm umocňuje možnost otočit rozměrným listem. Kniha je umístěna ve speciálním, důmyslně designovaném stojanu.
Ke shlédnutí bude také kopie KNIHY KATALÁNSKÉHO ATLASU, chce ukázat přesnost historických map. Čelní strana ze skla je potištěná historickou mapou, za ní je současná. Návštěvník může prozkoumat takřka stoprocentní přesnost obou map.
Veletrh Reklama, Polygraf je našim jediným zástupcem v oboru reklamních služeb, který si i navzdory problematické době udržel kvalitu. Sedmnáctý ročník je sice poznamenán krizovou dobou, kterou prochází i obor reklamních služeb, nicméně nabídka bude široká, nejenom na výstavní ploše ale také v rámci doprovodných soutěží a odborného programu. Součástí veletrhu bude i doprovodný program pod názvem FORUM REKLAMA, v rámci kterého se představí špičkoví čeští a zahraniční odborníci marketingových komunikací. Tradičně nabídne průřez tím nejzajímavějším, co se v jednotlivých oblastech marketingových komunikací událo v uplynulém roce.
Na veletrhu naleznete: vystavovatelé z oboru signmakingu, reklamních a dárkových předmětů, podpory prodeje, outdooru, marketingových a reklamních služeb, kancelářských potřeb, předtiskové přípravy, polygrafických služeb, profesionálních digitálních řešení ve fotografickém průmyslu a odborných vydavatelství více než 250 vystavovatelů ze 10 zemí světa na výstavní ploše 13 400 m2 informačně hodnotný doprovodný program a konference veletrhu s odbornou garancí příslušných oborových asociací, sdružení a odborných časopisů. Návštěvník zde může naleznout prezentace firem s ukázkou technologií a materiálů pro výrobu reklamy, novinek z oblasti POP/POS, reklamních a dárkových předmětů, zajímavých atypických řešení reklam a oborových soutěží.
Nové impulsy, účast prestižních českých a zahraničních firem, zajímavý doprovodný program, atraktivní produkty a nabídky vystavovatelů – to jsou důležité argumenty pro Vaši návštěvu veletrhu.
– red –