Občanské sdružení spotřebitelů TEST, které vydává stejnojmenný časopis, v němž každý měsíc podrobuje desítky nejrůznějších výrobků nezávislým detailním testům, zrealizovalo direct mail pomocí unikátní technologie TransPromo. Sto deset tisíc potenciálních předplatitelů obdrželo barevně personalizovanou nabídku předplatného v plnobarevném digitálním tisku.
Kampaň pro TEST kompletně zprodukoval Boom Tisk s využitím unikátní technologie TransPromo, do které investoval přes sto milionů korun a kterou má zatím jako jediný v ČR.
Dopis je plnobarevně personalizován na obou stranách. Celková produkce je rozdělena do šesti mutací s náklady od 5000 po 60000 kusů. Některé mutace obsahují složenky, které jsou dynamicky tištěny, perforovány a rovněž personalizovány. Součástí dalších mutací jsou zálohové faktury a jiné obsahují spolu s dopisem ofsetově tištěný odpovědní lístek.
Při kampani využil TEST také barevně zvýrazněné personalizované URL. Na všech dopisech je modře zvýrazněn WEB odkaz, pro každého jednotlivého adresáta zcela unikátní. Všichni potenciální předplatitelé tak získávají přístup na svůj speciální mikrosite obsahující informace přímo pro ně. Zadavatel získá díky statistice návštěvnosti těchto stránek jasný přehled, kdo z oslovených se na svou stránku díval a jaká je celková response na jeho direct mail.
-red-