Obchod

Nová evropská jednička v kancelářském a papírenském zboží vstupuje na trh

Letošní rok znamená pro evropský trh s kancelářským a papírenským zbožím zásadní změnu. Sloučením značek Herlitz a Pelikan vzniká v tomto segmentu nový leader.

Spojením německých firem Herlitz a Pelikan, ke kterému došlo v prosinci 2009, vzniká leader ve svém oboru. Společnost Pelikan nyní vlastní 65,99% nominálního kapitálu společnosti Herlitz AG. Zástupci obou společností jsou přesvědčeni o tom, že fúze nabídne slibné vyhlídky pro všechny společné mezinárodní operace a doufají v posílení konkurenceschopnosti.

Spojením sortimentu si obě firmy vytvoří vysoký prodejní potenciál. Do roku 2013 se očekává nárust tržeb o 1,8% z prodeje archivačních potřeb. Ruský a polský papírenský trh je největším ve východní Evropě a pokrývá až 2/3 z celkového trhu. Společnost Herlitz zastává přední pozici v segmentech, jako jsou úschovné archivační produkty či školní potřeby. Z celkových 100% německého trhu s kancelářským zbožím, tvoří 35% produkty Herlitz (např. pořadače, odkládací desky, zakládací obaly,…).

„Důvodem sloučení firem bylo docílení většího zásahu potenciálních zákazníků a snaha pokrýt celý evropský trh s papírenským a kancelářským zbožím. Fúze nám nabízí nové obchodní možnosti a příležitosti,“ dodává Jiří Kotrle, generální ředitel společnosti Herlitz.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!