Ve společnosti TNS Factum dochází k významné personální změně. K 30. listopadu 2002 ukončí své působení v této firmě RNDr. Ivan Tomek, dosavadní ředitel oddělení spotřebitelského výzkumu (Consumer).
Ivan Tomek byl v roce 1991 jedním z iniciátorů vzniku firmy Factum a v roce 1992 se stal jejím prvním ředitelem. Od roku 1994 se pak věnoval rozvoji výzkumu trhu a postupně se specializoval zejména na spotřebitelský výzkum, vztah zákazníků ke značce a CRM. V této oblasti patří k výzkumnické špičce v České republice.
Po desetiletém působení v TNS Factum se Ivan Tomek rozhodl vydat na dráhu nezávislého konzultanta. Ředitel TNS pro severní a střední Evropu Sam van der Feltz toto rozhodnutí respektuje a spolu s vedením TNS Factum doufá, že pan Tomek bude své konzultantské služby poskytovat v budoucnosti mimo jiné i své mateřské společnosti a ve spolupráci s ní také řadě jejích stávajících i budoucích klientů.
Oddělení spotřebitelského výzkumu se při této příležitosti spojuje se sektorem výzkumu médií, doposud vedeným paní PhDr. Ivou Petrovou, která bude pověřena řízením nově vzniklého útvaru. Paní Petrová (nar. 1963) je absolventkou oboru sociologie na Univerzitě Karlově. Svoji profesionální dráhu zahájila ve výzkumu rodiny, v letech 1998 – 1999 působila v marketingovém oddělení vydavatelství Ringier. V agentuře TNS Factum začínala v roce 1999 jako projektová manažerka a postupně se propracovala až na nynější pozici v managementu společnosti.