Nákupní galerie MALL.cz, jeden z největších českých internetových obchodníků, představuje zásadní novinku. Od února nabízí možnost profitovat ze svých obratů nejen provozovatelům hojně navštěvovaných portálů, ale také majitelům úzkoprofilových internetových stránek, bloggerům či provozovatelům malých e-shopů. Systém poběží na platformě renomované švédské společnosti TradeDoubler.
„O nějakém způsobu affiliate programu jsme začali uvažovat již před několika lety,“ říká ředitel MALL.cz Marek Liška. „Pro technickou část jsme se zvolili platformu TradeDoubler, která nabízí široké spektrum řešení a intuitivní ovládání kampaní. Společnost je navíc špičkou ve svém oboru. Licenci máme zakoupenou nejenom pro ČR, ale i pro další státy, kde díky naší mateřské společnosti Netretail Holding B.V. operujeme,“ dodává Marek Liška. „Věříme, že tento způsob generování finačních prostředků uvítají v současné nelehké ekonomické situaci jak velké vydavatelské domy, tak provozovatelé malých webů včetně fyzických osob,“ doplňuje Marek Liška. Pro představu, v prosinci 2009 měl MALL.cz měsíční obrat 330 miliónů Kč.
„Partneři budou moci na svých stránkách zobrazovat jak grafické, tak textové kampaně zaměřené na produkty a produktové segmenty nabízené na MALL.cz,“ popisuje Jindřich Trčka, affiliate manager MALL.cz. „Budou mít na výběr z několika druhů nabízených produktů či segmentů. Partnery bychom chtěli motivovat především atraktivní provizí. Navíc získají provize i z opakovaných nákupů, tzn. pokud zákazník přes stránku partnera nakoupí a do 30 dnů napíše do adresy rovnou www.mall.cz, obdrží partner díky systému provizi i za případný nákup z této cesty,“ dodává Jindřich Trčka.
Provize se samozřejmě vypočítávají ze všech realizovaných obchodů. Tzn. že když například ze stránky věnované kočičím mazlíčkům přijde přes banner věnovaný stelivu zákazník, který si ve finále na MALL.cz koupí plazmu, dostane provozovatel stránky o kočkách provizi z prodeje plazmy.
-red-