Hlavním bodem programu Valné hromady Sdružení nájemců Centra Černý Most, jež se na pravidelném jednání sešla 25. listopadu, bylo schválení marketingového plánu CČM pro rok 2003.
Stěžejním marketingovým cílem CČM bude v roce 2003 – v reakci na sílící konkurenční prostředí – podpora znalosti, povědomí o CČM a podpora růstu frekvence návštěvnosti a růstu tržeb. Při posílené korporativní komunikaci CČM bude využíváno silných stránek CČM, mezi něž patří vysoké povědomí o značce, umístění v širší nákupní zóně Černý Most, dostupnost prostředky MHD či věrnost zákazníků. Maximálně využívány budou skýtající se příležitosti CČM – například rozšíření nabídky (včetně rozšíření celého centra), komplexnost nabídky Zábavního centra, vztahy s místní komunitou nebo využití efektu nízké ceny.
V rámci konkrétních marketingových aktivit čekají návštěvníky CČM v roce 2003 akce u příležitosti svátku sv. Valentýna (humanitární projekt „Naplňte svá srdce“), Velikonoc, Dne matek, Dne dětí, narozenin CČM, Mikuláše a Vánoc. Na jaře a na podzim proběhnou tradiční sportovně-zábavní šílenství a využíváno bude rovněž křížových propagačních akcí u příležitosti premiérových filmů ve Village Cinemas.
CČM funguje na základě v České republice ojedinělého marketingového modelu, umožňujícího jednotlivým nájemcům Nákupního i Zábavního centra zasahovat do plánování, realizace a kontroly marketingových aktivit CČM. Sdružení nájemců CČM je tvořeno majiteli (příp. jejich zástupci) všech provozoven nacházejících se v Nákupním a Zábavním centru. Jeho orgány jsou dvakrát ročně se scházející valná hromada členů a představenstvo (statutární orgán).
Nákupní centrum Černý Most bylo otevřeno přesně před pěti lety, v roce 1997, a zákazníci v něm po jednou střechou najdou více než 50 obchodů. Stěžejní cílovou skupinou jsou – při orientaci na celou rodinu – zákazníci ve věku 25 – 60 let střední příjmové skupiny a středního vzdělání s bydlištěm v Praze 9 a okolí. Zábavní centrum Černý Most, vůbec největší areál svého druhu v České republice, slaví letos v prosinci druhé narozeniny. Návštěvníkům nabízí rekreační aktivity od sportu (posilovna, bowling, kulečník apod.), přes filmová představení (multikino Village Cinemas), až po gastronomii (restaurace, kavárny, fast-foody). Hlavní cílovou skupinou ZC jsou mladí, individuálně orientovaní lidé ve věku 15 – 39 let spadající do střední a střední vyšší příjmové skupiny, se středním vzděláním a žijící v Praze 9 a přilehlé spádové oblasti.