Reklama

Japonci hledají u Čechů inspiraci

České zastoupení společnosti Fujitsu se v prosinci obrátilo na domácí i profesionální uživatele IT s výzvou ke kreativnímu znázornění jejích výrobků při využití základních znaků firemní identity. Soutěž, která probíhá až do 15. 3. 2010, je vypsána ve třech kategoriích „Uživatel domácí“, „Profesionál“ a „Kritik“ a je dotována cenami v hodnotě půl milionu korun.

„Kreativní superstar Fujitsu hledáme skutečně mezi všemi, bez castingů a podle jasných pravidel,“ řekl při zahájení soutěže Tomáš Rutrle, generální ředitel společnosti Fujitsu v České republice. „Naše nápady zúročujeme v technické vyspělosti a kvalitě našich výrobků, kreativní nápady teď hledáme mezi jejich stávajícími i potenciálními uživateli,“ dodal.

Z celkového počtu 17 742 návštěvníků se dosud zaregistrovalo 775 účastníků, z toho většina v kategorii „Kritik“. Na stránkách se rozproudila živá diskuse, počet komentářů již přesahuje 1 350. Na stránkách probíhá neformální dohled diskutujících nad dodržováním autorských práv. Kradené nápady zde nemají místo.

Podle Rutrleho je to také poprvé, kdy firma odmění věcnou kritiku. Nejpřínosnější komentátor a konstruktivní kritik je jediná soutěžní kategorie, ve které není třeba vytvářet nějaký konkrétní kreativní příspěvek.

Volit lze z řady soutěžních formátů: od videa natočeného mobilem přes úderný reklamní slogan, návrh potisku trička třeba až po design billboardu. Fantazii se meze nekladou. „Vtipný nápad si ceníme víc než technicky dokonalé zpracování,“ uvedl Michal Čížek, koordinátor soutěže. V souladu s pravidly se však musí jednat o pozitivní propagaci značky nebo IT výrobku firmy Fujitsu (nebo jejího předchůdce Fujitsu-Siemens), zveřejněnou na internetu.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!