Nový rozsáhlý projekt pro pojišťovnu Kooperativa dokončila internetová agentura Actum, specialista na internet marketing. Actum pro Kooperativu spustila novou klientskou webovou prezentaci.
Actum vytvořila web, který je zajímavý pro uživatele a hlavně obchodně funguje pro Kooperativu. Kooperativa tak vystoupila z šedi finančních institucí, jejichž weby mají převážně nízkou informační hodnotu a jsou vysoce nepřehledné. Actum je zastáncem marketingu, který je především investicí do zákazníka a přináší hodnotu oběma stranám.
„Společně s agenturou Actum jsme vytvořili koncepci internetového marketingu, která funguje, je atraktivní a klade důraz na jednoduchost a rychlý přístup k informacím. Zároveň jsme velkou pozornost věnovali detailnímu popsání postupů při řešení škod, což je v naší oblasti podnikání pro klienta ta vůbec nejdůležitější část kontaktu s pojišťovnou, která musí být jasná, přehledná a precizní. Ne nadarmo se říká, že pojišťovnu skutečně poznáte až podle toho, jak dobře a rychle dokáže vyřešit škodu. Já k tomu dodávám – dobrý web pojišťovny poznáte podle toho, že v případě jakékoliv pojistné události najdete srozumitelný návod, co máte dělat,“, uvedl Marek Vích zástupce Kooperativy.
„Rádi pracujeme pro klienty, kteří mají progresivní názory a uvědomují si sílu internetového marketingu“, říká k dokončenému projektu Jan Havel, Client Service Director Actum.
-red-