ICT

Hyundai spolupracuje s IBM na spuštění telematických služeb pro automobily

Společnosti Hyundai Motor Co. a IBM oznámily, že vyvíjejí jeden z nejširších a nejvyspělejších souborů interaktivních komunikačních služeb, které jsou pro automobily v současné době k dispozici.

Počítá se s tím, že nové služby založené na otevřených standardech se poprvé objeví ve vozech pro korejský trh v červnu příštího roku. Budou představovat velký krok vpřed ve vývoji automobilové telematiky čili interaktivní bezdrátové komunikace pro doručování informací do aut a jejich posílání ven. Podmínky dohody nebyly zveřejněny.

Mezi nové služby pro řidiče a cestující, které příští rok spustí Hyundai Motor Co. s využitím technologie IBM, patří:

  • Hlášení uvolnění airbagu, které automaticky zavolá záchranné služby v případě nehody
  • Vzdálený alarm v případě krádeže a sledování kradených vozidel pomocí globálního pozičního systému (GPS)
  • Navigační systém založený na GPS, který bude doručovat aktuální dopravní informace pro zvolenou trasu – buď prostřednictvím mapy, nebo interaktivním hlasovým systémem
  • Informační portál, který bude doručovat zprávy, informace o počasí a kurzech akcií a navíc bude poskytovat přístup k e-mailu a internetu textovou nebo hlasovou formou
  • Synchronizace dat pro kapesní počítače, mobilní telefony a další zařízení
  • 24hodinová asistenční služba zástupců společnosti na telefonu.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!